نیاز به راه‌اندازی پیام نور در بشاگرد نیست


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : یک شنبه 12 مهر 1394
بازدید : 372
نویسنده : فــردیـن احـمدی

رئیس دانشگاه پیام نور هرمزگان گفت: به دلیل وجود دانشگاه‌های آزاد و علمی و کاربردی، نیاز به راه‌اندازی پیام نور در بشاگرد دیده نشده است.

n00199070-b

رئیس دانشگاه پیام نور هرمزگان گفت: تا پایان سال جاری کلنگ احداث ساختمان پژوهشکده علوم دریایی خلیج فارس در جزیره ابوموسی به زمین زده می شود.

به گزارش عصر بشاگرد؛ صمد حمزه یی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در بندرعباس، اظهار داشت: راه اندازی این پژوهشکده با هدف توسعه فعالیت‌های تحقیقاتی دانشجویان، استادان و پژوهشگران در حوزه علوم دریایی انجام می شود.

وی گفت: فیزیک و زیست دریا، مهندسی محیط زیست، حقوق دریا با گرایش حقوق بین الملل ازجمله بخش های مهم این پژوهشکده در جزیره ابوموسی است.

رئیس دانشگاه پیام نور هرمزگان افزود: در حال حاضر ۶۰۰ دانشجو در ۱۰ رشته کارشناسی و ۲ رشته کارشناسی ارشد حسابداری و ادبیات در این شهرستان مشغول به تحصیل هستند.

حمزه یی بیان داشت: توسعه رشته‌های جدید در مقاطع تحصیلات تکمیلی بر اساس اقلیم و متناسب با شرایط و نیازمندی های هر منطقه صورت می گیرد.

وی در مورد امکانات دانشگاه پیام نور ابوموسی به دانشجویان نیز گفت: دانشگاه پیام نور ابوموسی که از سال ۸۶ راه اندازی شده به نسبت جمعیت دانشجویی خود از امکانات خوبی برخوردار است.

رئیس دانشگاه پیام نور هرمزگان گفت: واحد ابوموسی تنها دانشگاهی است که در سطح کشور خوابگاه رایگان، هزینه رفت و آمد دانشجویان و اساتید به صورت رایگان انجام می پذیرد.

حمزه یی تصریح کرد: هرچند در سیستم نظام آموزشی، این دانشگاه تعهدی برای فراهم کردن خوابگاه دانشجویی وجود ندارد، اما در ابوموسی به دلیل شرایط خاصی که ,وجود دارد این امکان برای دانشجویان و اساتید فراهم شده است.

وی در پایان در خصوص راه اندازی شعبه بشاگرد نیز گفت: به دلیل وجود دانشگاه‌های آزاد و علمی و کاربردی، نیاز به راه‌اندازی پیام نور در بشاگرد دیده نشده است.

 





:: موضوعات مرتبط: آخرین اخبار فرهنگی هنری , ,
:: برچسب‌ها: راه‌اندازی پیام نور در بشاگرد،دانشگاه پيام نور،عصربشاگرد،صمد حمزه يي ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








**به وب سايت خبری عـصـربشـاگـرد خوش آمدید** هدف از تشکیل این وب سايت بحث وبررسی نسبت به مسائل فرهنگی واجتماعی،اقتصادی،سیاسی (چالش ها و فرصت ها) استان هرمزگان بخصوص گزارشات خبری ،تحلیلی انتقادی و پیشنهادی وارائه راهکار مناسب جهت حل مشکلات شهرستان بشاگرد می باشد. ***********************************

 

تبادل لینک هوشمند


برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان عصر بشاگرد به آدرسasrbashagard93.lxb.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 640
بازدید دیروز : 1076
بازدید هفته : 2207
بازدید ماه : 2151
بازدید کل : 127284
تعداد مطالب : 790
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1



RSS

Powered By
loxblog.Com